Papyrus resellers’ afdeling in Scandinavië wordt SCALDIA

In 2017 verwerft OptiGroup, de eigenaar van Papyrus, Procurator AB, marktleider voor beschermende kleding, persoonlijke beschermingsuitrusting en schoonmaak-, hygiëne- en facility-producten in Scandinavië. Het resultaat van deze acquisitie is de eenmaking van de resellersactiviteiten van Papyrus Zweden en Denemarken met die van Procurator onder de nieuwe naam SCALDIA en dit met ingang op 1 januari 2018. Terzelfdertijd wordt het productassortiment uitgebreid met de segmenten:

• Schoonmaak- en Hygiënebenodigdheden
  • Persoonlijke beschermingsuitrusting
  • Catering-benodigdheden voor éénmalig gebruik
  • Industriële verpakkingen
  • Kantoorpapier- en enveloppen

“We streven ernaar ons resellerssegement verder en sterker uit te breiden” zegt Niklas Järbur, Managing Director Papyrus Nordic & Baltics. “We willen de evidente keuze zijn voor klanten en partners die hun processen willen stroomlijnen en hun concurrentiekracht willen vergroten.”

De komende weken ontvangen onze klanten meer informatie over deze naamsverandering en worden ze geïntroduceerd tot een nieuwe SCALDIA e-Shop waar resellers en retailers een volledig productassortiment terugvinden. BTW-nummers en bankgegevens blijven voorlopig ongewijzigd net zoals uw Papyrus-klantnummer. Voor vragen kunt u terecht bij uw vertrouwde contactpersoon.